Hallo,
Ik doe hier hier een lijstje bij met beschrijving van de kever cabriolets die ik
heb, en de kever cabriolets die ik heb zijn allemaal in roestvrije en perfecte
staat, en er zijn enkele bij waar de motor compleet van gereviseerd is, zoals
gezegd geen van de auto's heeft werk of andere vervelende dingen, want ik weet hoe vervelend het is als iemand een mooi verhaal aan de telefoon verteld en je komt dan ter plaatse en het is een verschrikkelijke auto.
De auto's worden dan ook door mij alleen van liefhebbers gekocht en niet van mensen die snel een auto hebben klaar gemaakt, kwaliteit staat voorop .
Hierbij nodig ik u uit om vrijblijvend een keer bij mij langs te komen om de auto's eens te
bekijken het verplicht u tot niks, ik kan u verzekeren dat u niet voor niets komt, ik kan
zonder overdrijven zeggen dat ik de betere kever cabriolets heb tegen scherpe particuliere prijzen.
Niet alle kever cabriolets staan op dit moment mijn site deze moet weer geüpdatet worden, ik kan indien gewenst nog extra foto’s mailen.
Vw kever 1303 cabrio Bouwjaar 1979
Kleur: kolibrie groen metallic met nieuw groen zonnenland dak en zwart interieur
De auto verkeerd in originele en perfecte staat en is in 2000 compleet opnieuw gespoten
en is voorzien van een gereviseerde 1600 motor en zwarte ATS velgen .
Prijs 10.400,– euro
Vw kever 1303 cabrio Bouwjaar 1973Kleur: blauw metallic met nieuw blauw zonnenland dak en zwart
interieur De auto verkeerd in originele en goede staat en is voorzien van een gereviseerde 1600
motor en zwarte ATS velgen .
Prijs 8250,–euro
Vw kever 1303 cabrio Bouwjaar 1978 Kleur: zilver metallic met nieuw blauw zonnenland dak en grijs
interieur De auto verkeerd in originele en perfecte staat en is in 2002 body off gerestaureerd c
compleet opnieuw gespoten ook de binnenkant van de wielkasten zijn in kleur er is geen tectyl gebruikt
en is voorzien van een gereviseerde 1600 motor en zilveren ster velgen .
Prijs 11.250,– euro
Vw kever 1303 cabrio Bouwjaar 1979
Kleur: kolibrie groen metallic met nieuw zwart dak en beige interieur De auto verkeerd in originele
en perfecte staat en heeft 112.000 km gelopen, 1600 motor,heeft de originele ster velgen,
Recent taxatie rapport van 12000 euro,
prijs 10.400 euro
Vw kever cabrio bouwjaar 1977 kleur rood met nieuw zwart zonnenland dak in perfecte staat
met nieuwe 1600 motor (10.00 km op de teller) nieuw origineel zwart interieur, ats velgen, van tweede eigenaar, prijs 9500 euro
vw kever 1303 cabriolet bouwjaar 1976 kleur zonnen gelb met zwart dak en zwart interieur,
het betreft een zeldzame automaat, heeft 72000 km gereden is van tweede eigenaar gekocht
en verkeerd in goede originele staat Het is voor de rest origineel en er is niet aan geknoeid, ook het interieur is in goede staat en het dak ook, de velgen zijn ook de originele het bouwjaar staat in de velg gedrukt en komt overeen met het bouwjaar van de auto, en ook de kleur sticker staat nog in de voorklep, de lak is voor 80 % nog de eerste,er is ook zo goed als niet goed als niet gelast aan de auto, dit is echt een auto die je niet gauw ergens anders zult vinden, en helemaal niet in een automaat uitvoering
prijs 9750 euro
vw kever cabriolet bj 1973 compleet gerestaureerd, kleur rood/paars metallic compleet gerestaureerd, compleet nw dak, stoelen compleet vernieuwd,interieur bekleding vernieuwd,geen tectyl meer gebruikt,nieuw verchroomde velgen,alle aanbouwdelen gestraald en opnieuw gespoten,nw remmen te veel om op te noemen er moeten nog een paar dingen worden afgemaakt zoals bijv de elektriciteit kabels weer aansluiten, en nog wat kleine dingen, de vorige eigenaar heeft er 9 jaar aan gewerkt en heeft hem dus niet helemaal afgemaakt prijs 6000 euro er kan ook naar wens een andere kleur gekozen worden dat kost 2000 euro extra
vw kever dicht bouwjaar 1976 met gereviseerde 1600 motor(alleen die kost kaal alleen al 1100 euro en daar zit een register carburateur op en die is ook nieuw en heeft ook 400 euro gekost er zit ook een verchroomde 009 ontsteking op 175 euro en ga zo maar door ) groen metallic met nw interieur , banden(300 euro),zonnekap(180 euro), bumpers,chroomdelen motor,stoelen(300 euro) enz (rekeningen aan materiaal alleen al 6000 gulden)eigelijk te veel om op te noemen De auto ziet er voor de rest erg goed uit er zit op dit moment geen apk op omdat er op 3 plaatsen een stukje in moet worden gelast 2 bij de treeplank bevestiging en 1 in de wielkast bijrijders kant
heb die plaatwerk delen ook al gekocht moet er alleen nog ingezet worden.
Je moet de auto zien hij is echt heel mooi, ik zou zeggen kom vrijblijvend eens langs.
prijs 2750 euro
1303 kever dicht bj 1972 wit met rood stoffen interieur, automaat kever , 1300 motor met origineel 41.000 km op de teller aantoonbaar, origineel schuifdak, rekeningen en onderhouds boekje van 1972 tot nu aanwezig, ongelaste auto en 80 procent eerste lak, aankoopnota 1972 aanwezig prijs 5680 euro
Met vriendelijke groeten,
Paul Postma
www.kevermobiel.nl
074-29 18 772 of 06 - 20 92 71 19