op 13 maart heb ik deze prachtige bolide gekocht met het idee er héél lang héé veel plezier van te hebben. Ik had net mijn baan verloren en dus ook de bijbehorende auto.
Dus op zoek naar een goede, maar zeker ook “'leuke” auto. in maart was het zo ver… ik vond een Peugeot 405 SRi MI16…. een hele snelle kar.
Volgens verschillende vakbladen ook wel een wolf in schaapskleren genoemt. Dit is waarschijnlijk omdat hij 122 PK heeft, die optrekt naar 160 PK als er 6400 toeren worden gemaakt… Niet veel auto's houden mij bij op het moment dat ik het op mijn heupen krijg. Dat is leuk, maar hij rijdt formidabel…ook als je rustig rijdt.
Ik heb er inmiddels al veel aan verspijkert, omdat ik van plan was er lang en veel plezier van te hebben. op www.zeilinga.tk, kun je zien wat ik er allemaal aan gedaan heb.
Toe de wagen klaar was…. enige honderden euries verder, vond ik opnieuw een baan…. en je raad het al…. ik kreeg weer een auto van de zaak.
Dus, met pijn in het hart, bied ik hierbij aan, een Peugeot 405 SRi MI16, in prima staat!
Kijk op www.zeilinga.tk voor specificaties.