gezocht

• Raymond Wigger

ik zoek een auto tussen de € 2500 en de € 3000. Het maakt niet veel uit welk merk het is maar mag maximaal 110000 km hebben gereden. Ik zoek een auto die niet te duur is in de belasting, dus een 3-deurs uitvoering, een kleine auto. Dus geen sedan of iets dergelijks. Het bouwjaar moet later zijn dan 1995. De kleur maakt niet uit.

• Monique

Beste Raymond,

wij hebben een fiat cinquecento te koop uit 1996. Heeft 89000 km gelopen, APK tot april 2005, zwart, 3 deurs, benzine. Vraagprijs is € 2200,00. Goede auto, goedkoop in onderhoud en om te rijden (€ 11,00 per maand aan wegenbelasting). Ik kan je eventueel een foto mailen. Mijn directe e-mail is monique.bloeming@dhv.nl

• Gert-Jan

Beste Raymond,

Ik weert niet of je inmiddels al een 2e hands hebt gekocht, toch probeer ik het maar.

Ik heb een Kia Pride Honeybee te koop. Kleur geel. Foto via mail opvraagbaar. Bouwjaar 1996, APK tm 06-2005. 141.000 km, maar de laatste 50.000 km zijn vrijwel allemaal op de snelweg gereden. De auto rijdt perfect, ook op de snelweg, en gaat weg omdat ik een diesel heb gekocht. Alle beurten gehad. Eventueel met radio CD-MP3 speler.

Op marktplaats.nl heb ik de auto voor 2000 euro te koop staan, maar als je geinteresseerd bent, kan de prijs zeker naar beneden.

Groeten,

Gert-Jan van Poppel

• Renee

Beste,

Ik heb een klein wit autoke te koop staan een citroen AX 1.1 firtst impression.

Hij heeft 92000 km en is nog gekeurd.

De wegenbelasting is 12 euro en verzekering is 15 euro erg goedkoop dus.

Als je interesse hebt laat het me dan even weten!

Voor 700 euro is hij van jou!

Over de prijs valt eventueel nog te praten.

Groetjes Renee