gezocht,personenbus

• yoeri

Ik ben op zoek naar een personenbus voor +-9 personen.het mag een oude bus zijn,die wij eventueel zelf nog kunnen opknappen.kleur,bouwjaar en merk hebben wij geen voorkeur.ons budget is ongeveer 1500 euro!

alvast hartelijke dank,yoeri

• Frida

He hallo,

ik heb een prima busje voor jullie! Een renault Espace, 9 persoons (waar vind je die nog?) .BJ .'86.Kleur; zilver.Hij is in het bezit van veel extra's; zoals vanaf afstand te openen, stuurbekrachtiging, getinte ramen.

Hij is in zeer goede staat; geen roest e.d.

Het enige wat vervangen moet worden is de uitlaat.

Omdat ie niet APK gekeurd is vraag ik er slechts 500euro voor (uiterste prijs!).

Als je m laat keuren heb je een prima busje voor een lage prijs!

Bel me op 0618444022 als je m wilt bezichtigen of mail op; farida8@msn.com

Groetjesyoeri schreef:

>

> Ik ben op zoek naar een personenbus voor +-9 personen.het mag

> een oude bus zijn,die wij eventueel zelf nog kunnen

> opknappen.kleur,bouwjaar en merk hebben wij geen voorkeur.ons

> budget is ongeveer 1500 euro!

>

> alvast hartelijke dank,yoeri

• H. Feijer

Ik ben op zoek naar een betrouwbare personenbus, 9 persoons voor niet al te veel geld. Wie helpt me?

• Doornekamp

Ik heb op school(voor leerlingenvervoer) een Hyundaibus met 97.000 km op de teller (echte). Er moet wat aan gedaan worden: wat roest, deuken, bekleding en deurophanging maar rijdt prima op Euro 95. Voor afspraak en bezichtiging/proefrit bel 033-4720729 opf een mailtje. Voorkeur dinsdagmiddag na 15.00 uur.

• Doornekamp

Sorry, vergeten, bus is van 1995 en APK t/m mei 2009. Mag ook mailen naar doornekampg@prisma-college.nl