Hoi,

iedereen heeft ze wel gezien, die opgetakelde scheurijzertjes met dikke knalpotten en spoilertjes. Als jij zo'n karretje zou willen hebben, en daar alvast een Renaultje Megane Coupe voor hebt aangeschaft, dan heb ik hier iets om te overdenken:

Stel je voor dat je in een Auto kunt rijden die al die trellel niet nodig heeft.

Van nature al een angstwekkend snel geluid uit standaard 4 pijpen….. de vormen van de carrosserie zijn al voldoende om iedereen de nek te laten verdraaien, en in het interieur voel je je direct als een Formule 1 piloot. Met een flinke trap op het gaspedaal verander je het uitzicht naar achter in een dik gordijn van rook omdat je banden gillend over het asfalt spinnen terwijl je zelf nog (even) stil staat.

Dan komt die onverbiddelijke HENGST onder je reet om je binnen 5,5 seconden mee te sleuren naar die 100 KM/u…….. en in de inmiddels opgeklaarde achteruitkijkspiegel zie je nog heel klein dat leuke opgefokte bakkie waar je nu nog van droomt…. En dat bakkie blijft voorlopig nog wel kleiner worden want pas ruim voorbij de 200Km/u zit ergens die vervloekte begrenzing.

Als dat je wat lijkt, dan heb ik hier een voorstel:

Mijn Firebird 5.0 Liter V8 TransAM met alle optie's , tegen jou Renaultje Megane Coupé. Bouwjaar en KM-stand maken niet zo veel uit, optie's ben ik ook niet zo in geinteresseerd, wel het motortje. Moet toch wel minimaal een 1.6-16 klepper zijn.

Waarom dit voorstel? Heel eenvoudig, mijn vrouw vindt het doodeng om met mij in die raket te stappen. Ze kan amper over het dashboard kijken en ziet dus door de ramen alleen maar vogels achteruit vliegen….. en een teller naar de 100+ schieten.

Interesse? Bel maar even naar 06-50636712 voor details of foto's