Ik maak gebruik van de gelegenheid om u te wijzen op een buitenkansje: ik doe mijn in zeer goede staat verkerende VW Golf type IV Trendline uit het fantastische bouwjaar juni 1998 weg. 79.500 km op de teller. En wat voor een teller; rustgevend blauw licht dat vooral in het donker volledig tot zijn recht komt. Het donkergroen metallic waarin de auto zich hult is van een ongekende schoonheid die doet denken aan het groenste gras van de meest luxueuze golfbanen in Schotland. 1800 cc en 20 kleppen die er om smeken om getemd te worden door de ervaren berijder die geniet van de ingetogen snelheid waarmee de auto zich over het geasfalteerde tapijt voortbeweegt. Ja, u leest het goed; teneinde een optimale verbranding te bewerkstelligen is iedere cilinder van deze formidabele machine voorzien van maar liefst 5 ( V I J F) kleppen. Het horen van deze machine is een lust voor het oor. Kunst met een grote K is nog te bescheiden wanneer je deze auto poogt te omscrhijven. De serene rust die van dit alles uitgaat kent zijn weerga niet…. ***92 Kw (125 pk)***….***gelimiteerde editie met oa speciale bekleding van de (sport)stoelen, getint glas, donkere achterlichten (black lights)***….***APK vervalt 16 juli 2005***….***vraagprijs 9.900 euro***….***merkdealer onderhouden auto*** Minpuntje: de centrale deurvergrendeling is defect. Reparatie daarvan kost ong. 140 euro. Dit kan ik zelf laten repareren of het kan van de vraagprijs af. Aandachtspuntje voor de onderhandeling dus ;o)