Volvo v40

• Bouman

In navolging op een bericht een half jaar geleden. De auto is er weliswaar nog niet, maar het geld inmiddels wel. We hebben inmiddels wat meer te besteden rond 6-7000euro. Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar een Volvo V40 (benzine). Dit betekent dat de meeste modellen rond de 150.000km of meer hebben gereden de auto uit ‘96-’99 stamt, bijv.

http://autotelegraaf.nl/autokopen/toon/?id=10831947;resultset=42795131;r eferrer=resultaten;opnieuwZoeken=categoryId%3D1%3Bgridcode%3D%3Bwhitelabel%3D%3Bmerk%3DVolvo%3Bmodel%3DV40%3Bvraagprijs%5Fvan%3D%3Bvraagprijs%5Ftot%3D7000%3BmodelToevoeging%3D%3Bbouwjaar%5Fvan%3D1997%3Bbouwjaar%5Ftot%3D2000%3BbrandstofId%3D%3Bkilometer%3D160000%3BcarrosserieId%3D%3Bcilinderinhoud%3D%3BbasiskleurId%3D%3BsortBy%3DvraagprijsHL%3Bage%3D%3Bpostcode%3D%3Bstraal%3D%3Bresultset%3D42795131%3Bstart%3D10%3BcategoryId%3D1;whitelabel= )

–> N.B.excuses voor het plaatsen van de lange snelkoppeling)

We hebben inmiddels al veel autoverzekeringen benaderd voor een offerte, maar krijgen geen reacties, vreemd genoeg. We willen nl. graag weten wat we maandelijks aan vaste kosten kwijt zijn qua autoverzekering (en daarnaast wegenbelasting)?

Op wiens naam verzekerer je de auto eigenlijk? Of maakt dit niet uit? Ik heb sinds ‘03 een rijbewijs en mijn vriendin sinds ’97. We hebben allebei nog geen schade gereden.

Verder nog een vraagje…. wat is de mening over een Saab voor dit bedrag? Dat vind ik nl. ook een mooie degelijke auto, maar zo veel zie je ze niet…… Waarschijnlijk ook erg duur in onderhoud, verzekering en belasting?

Over het advies van de Ford Focus. Ik zal eens rondkijken…. waarschijnlijk (al jij het zegt) een hele degelijk auto, maar ik vind hem qua uiterlijk niet mooi (is uiteraard niet het belangrijkste)

Met vriendelijke groet,

N. Bouman

• BAS

MAIL ME EN IK KAN DIRECT HELPEN BIJ DE AANKOOP DAT IS MIJ WERK

AUTO.BAS@WANADOO.NL

IK HOOR JE GRAAG BAS