carnext...?

• Johan

Heeft er iemand ervaring met Carnext? Zij verkopen ex-lease auto's zonder garantie. Ik ben benieuwd naar ervaringen met mensen die hier een auto gekocht hebben.

• Arthur

heb een paar collega's die daar een auto hebben gekocht, hebben er zeker geen slechte ervaring mee. Nadeel is dat iedereen die in een een lease auto rijdt er niet zo heel zuinig mee omgaat, maar je kunt er wel vanuit gaan dat het onderhoud helemaal in orde is. Was bij mijn collega's wel het geval.

Kijk ook eens op www.mijnautomakelaar.nl daar hebben ze ook allerlei auto's te koop staan en kun je je wensen kenbaar maken, zodat zij een auto voor je kunnen zoeken. Ook leveren ze auto's met garantie!!

Gr Arthur

• petra

Carnext heb ik geen ervaring mee.

kijk ook eens bij Autobrokers www.autobrokers.nl.

Is een jong bedrijf erg enthousiaste mensen.

Ben zelf een tevreden koper daar.

Succes Petra

• v d lustgraaf

Vier jaar geleden een auto gekocht 90dkm mee gereden geen centje kosten gehad

dit is mijn derde al geen addertjes onder het gras geen achterstallig onderhoud alle

beurten gehad,de zelfde ervaring hebben fam.en vrienden van mij ook ze vragen een keurige prijs als een auto goed is heb je niks aan garantie 100% tevreden