Ik heb hier een Volkswagen Golf 2 hatchback (3 deuren) te koop uit 1986. Hij is van het type C in de kleur beige en heeft een motorinhoud van 1.272 cc met 55 pk. Met de 4 versnellingen en een achteruit kom je lekker mee met het verkeer. Door het lage gewicht is trouwens de wegenbelasting ook lekker laag. De auto ziet er van binnen netjes uit en aan de buitenkant zie aan de deukjes, krassen en lichte roestvorming wel dat de auto al bijna 22 jaar rijdt. De beide sleutels zijn aanwezig. Ben jij de nieuwe eigenaar?!
**Volkswagen Golf C (Golf 2)** **Tellerstand:** 226.488 km **Carrosserie:** Hatchback (3-deurs) **Brandstof:** Benzine **Bouwjaar:** augustus 1986 **Transmissie:** handgeschakeld (4) **Kleur:** beige metallic **Motorinhoud:** 1.272 cc **Vermogen:** 40 kW (55 PK) **Gewicht:** 820 kg **Motorrijtuigenbelasting:** ongeveer € 40 per kwartaal **APK:** gekeurd tot 09-01-2009 **Opties en accessoires:** *trekhaak *radiovoorbereiding met radio en cassettespeler *rechter buitenspiegel *achterbank neerklapbaar *achterruitenwisser
**Aanvullende info:** Deze auto van bijna 22 jaar heeft natuurlijk zijn gebruiksporen, wat te zien is aan lichte slijtage van de bestuurdersstoel, enkele krassen en deukjes en het op enkele plaatsen loslaten van de blanke lak. De koppeling dient nagekeken te worden aangezien hij sinds kort niet goed meer in de versnelling te zetten is. LET OP: genoemde prijs is een ZO MEENEEM PRIJS, zonder garantie en afleveringsbeurt (wel redelijk nieuwe APK-keuring). En geen onderhoudsboekjes!!!
29/6/08 het blijkt dat een auto van 22 jaar moet blijven rijden, na 3 maanden wil vandaag de accu het niet meer doen, de motor wil wel maar het vonkt niet. Ik denk een nieuw bougie. Bel voor een afspraak dan kun je hem komen ophalen teab
Misschien een handig mannetje/vrouwtje die er nog jaren plezier van kan hebben. Graag hoor ik wie ik een plezier kan doen.