gezocht peugeot 106 1.5d diesel

• m.albasri

hallo mensen

ik zoek met spoed een peugeot 106 1.5d of een 1.4d diesel , het liefst van bouwjaar 1993 tot 1996, auto moet in goei conditie zijn en goed onderhouden

over de prijs zullen we wel overeenkomen

groetjes

• HM

Hallo , heb wel een peugeot 106 diesel rij er zelf dagelijks mee is van bwjr 94 en apk tot mei 2009 kleur is rood is technisch goed en geen roest .m.albasri schreef:

>

> hallo mensen

>

> ik zoek met spoed een peugeot 106 1.5d of een 1.4d diesel ,

> het liefst van bouwjaar 1993 tot 1996, auto moet in goei

> conditie zijn en goed onderhouden

> over de prijs zullen we wel overeenkomen

>

> groetjes

• sanne van Buuren

Ik heb gisteren mijn trouwe peugeotje laten keuren. Hij is zonder problemen de keuring doorgekomen. APK nu geldig tot 23 augustus 2009.

Km stand: 155.000. Nette auto, heeft mij nog nooit geld gekost. Zuinig in verbruik (+/- 1 op 17) en wegenbelasting (valt net in de categorie tot 750 kg).

Door vorige eigenaar (automonteur) gebruikt als vervangend vervoer als mensen auto bij hem brachten, dus er is altijd goed voor gezorgd. Door hem zijn distrubutieriem en koppakking vervangen. Technisch heel goed in orde.

Prijs: 1100 euro

• Gerdien

Hallo,

Ik heb rode Peugeot 106 1.4 diesel uit 1993 te koop staan! Betrouwbare auto.

Staat op Marktplaats vanaf 28 juli (kijk in regio 2587: Den Haag voor foto's!).

Lage prijs… hij moet weg omdat we ook andere auto hebben en hij niet meer nodig is vanwege ander werk.

Groet Gerdien