autorola ervaringen

  • Paul

    Heb nog nooit zoiets mee gemaakt als bij autorola. Ze denken even bij de koper van een auto een commissie te vangen van meer dan 400 euro. Ook wordt dit niet duidelijk vermeld op hun site . Deze is zewer misleidend.

    Op een auto die voor 3000 euro wordt verkocht willen ze een bedrag verdienen van ☻± 700 euro. Dat zal toch wel nooit de bedoeling zijn geweest. Dat is bijna 1/4 van de verkoopprijs.

    Uitzuigerij noem ik dat. Schakerl gewoon een advocaat in en we zullen wel eens zien wat er nog van ze overblijft.

  • ramon

    hallo ik had mijn auto ook via autorola getracht te verkopen, het was gelukt tegen schappelijke prijs meer dan verwacht maar na een week toen de ophaaltermijn bijna was

    verstreken belde de beste koper even op om te vragen of hij nog in de staat was zoals omschreven, ik natuurlijk maar wat denk je van voor tot achter bekrast ik verdenk dit bedrijf van

    deze toegebrachte schade om van de verkoop af te komen, ze liepen direct naar de bekraste kant, van voor tot achter bekrast maar dit stond niet in de gegevens bah, vervolgens heb ik 1250,– minder voor de auto gekregen bij iemand anders uiteraard dus autorola heeft mij 1250,– gekost alle positieve verhalen zijn gewoon van die lui zelf die kunnen namelijk ook posten aangezien autorola mijn gegevens naar deze heren hadden gestuurd

    konden ze de auto zo vinden er is nog nooit een auto bekrast in de buurt daarna ook nooit meer, en de dubbele commissie is ook belachelijk verkoper en koper laten betalen dus ik zou zeggen je kunt net zo goed de handelaren zelf afrijden er is altijd wel emand die je auto wilt hebben dus NEE niks via die oplichters verkopen

  • Chris

    Ik heb ook mijn auto via autorola te koop gezet. Inderdaad is mijn indruk ook dat de autohandelaren met deze site eenvoudig “slachtoffers” weten te vinden die dringend geld nodig hebben of geen verstand van zaken doen. Voor de prijzen die men op autorola biedt, kun je de auto gemakkelijk via een “normale” website (zoals bijv. Autoscout) verkopen. Ik zelf heb 3000 euro meer gekregen dan het hoogste bod van autorola. Ik zou NIEMAND adviseren om zijn of haar auto via deze site te verkopen, je gaat gewoon geld weggeven.